عوارض جرم گیری دندان :

درباره ی عوارض جرمگیری  دندان بین مردم شایعاتی وجود دارد و ما قصد داریم در این مقاله عوارض جرم گیری را بررسی کنیم .

جرم گیری چیست ؟

جرم گیری

لمینت دندان

معمولا بر روی لثه و دندان های ما ، باقی مانده های مواد غذایی که مصرف می کنیم ، بخشی از آن ها بر روی دندان ها باقی می ماند که در ابتدا به یک مسواک ساده ، به سادگی از بین می روند . اما اگر این جرم ها توسط مسواک زدن و نخ دندان از بین نبریم ، بر روی دندان ها باقی می ماند ، به مرور زمان تبدیل به یک ترکیب آهکی تبدیل می شوند که دیگر با مسواک زدن از بین نمی روند . این ترکیب ها همانند رسوب های آهکی درون سماور می باشد با این تفاوت که ترکیب پیچیده تری دارند.

به این رسوب ها ، جرم گفته می شود و در جرم گیری به دو روش دستی و به وسیله دستگاه التراسونیک به از بین بردن این پلاک های جرم از روی دندان انجام می شود .

این جرم ها معمولا به رنگ ها زرد یا تیره هستند و باعث بدرنگی دندان نیز می شوند اما

جرم گیری تمامی بد رنگی های دندانی را از بین میبرد ؟

 

زمانی که جرم ها بر روی دندان ها و لثه ها جمع می شوند ، به رنگ های زرد و تیره هستند. این جرم ها به دلیل رنگشان باعث بدرنگی دندان می شوند .

در جرم گیری با از بین بردن این جرم ها ، دندان ها سفید تر می شوند .

اما یک سری لکه ها بر روی خود مینای دندان هستند یا علت آن پوسیدگی است که به وسیله جرم گیری از بین نمی رود .

عوارض جرم گیری :

عقایدی و شایعاتی درباره جرم گری وجود دارد که جرم گیری دندان را لق می کند یا باعث از بین رفتن لثه می شود یا باعث بروز حساسیت های دندانی می شود ؟

 

آیا بعد از جرم گیری دندان ها لق می شوند ؟

بهتر است اول بدانیم جرم گیری چگونه انجام می شود و آیا امکان این وجود دارد که دندان لق شود ؟

و علت اینکه بعضی حس می کنند دندان های آن ها بعد از جرم گیری لق شده است چیست ؟

جرم گیری دندان به وسیله دستگاه التراسونیک انجام می شود و این جرم ها و پلاک ها را از روی دندان ها پاک می کند . بعضی از جرم ها بین لثه و دندان تجمع می کنند که خطرناک هستند.

بعد از انجام جرم گیری ، این جرم ها از بین لثه و دندان برداشته می شوند و از بین می رود. برای همین فرد احساس می کند که دندان های او لق شده است .

 

علت وجود حساسیت در دندان ها بعد از جرم گیری به چه علت است ؟

به دلیل اینکه جرم های بر روی دندان ها جمع شده اند ، از انتقال حرارت ، گرما و سرما جلوگیری می کنند ، زمانی که جرم گیری انجام می شود ، دندان ها کمی به سرما و گرما حساس می شوند. البته این حساسیت ها بعد از حدود یک هفته درمان می شوند .

 

قیمت جرم گیری :

اصولا جرم گیری ، به تنهایی عوارضی ندارد و این جرم های باقی مانده بر روی دندان ها هستند که باعث این مشکلات بعد از جرم گیری به وجود بیاید.

قیمت جرم گیری:

برای اطلاع از قیمت جرم گیری و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید.

  • 09397777221

 

 

Post a comment

Your email address will not be published.

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved