رابطه ایمپلنت و دیابت

درمان های متعددی برای درمان بی دندانی وجود دارد که یکی از بهترین نوع این درمان ها ایمپلنت است . ایمپلنت به دلیل طول عمر و استحکام بسیار بالایی که دارد توسط افراد انتخاب می شود.

مراحل ایمپلنت به این صورت است که ابتدا لثه قسمت بی دندان را برش می دهند و در درون استخوان فک ، پایه ایمپلنت را که فیکسچر نام دارد ، در درون آن قرار می دهند .

افرادی که دارای دیابت هستند ، قبل از انجام ایمپلنت باید توسط دندانپزشک متخصص ، وضعیت دیابت و نوع آن و سابقه آن توسط دکتر بررسی شود و سپس درمان ایمپلنت آغاز شود .

امکان انجام ایمپلنت برای افرادی که دارای دیابت هستند وجود دارد ؟

امیپلنت برای افراد دیابتی

افرادی که دارای دیابت کنترل شده هستند ( زیر نظر دکتر و یا استفاده از انسولین ) و سطح قند خون زیر 140 است ، درصد موفقیت ایمپلنت آن ها بسیار بالا است و تفاوتی با یک فرد سالم و معمولی ندارند . اما اگر سطح قند خون آن در طول درمان ممکن است که 140 بیشتر بشود اما درصد موفقیت درمان ایمپلنت آن ها می تواند را پایین بیاورد .

امروزه درمان های ایمپلنت هایی برای افراد دیابتی انجام می شود با موفقیت های بسیار بالا انجام می شود و افرادی که دارای دیابت هستند می توانند با مشورت پزشک و بررسی بیماری و سابقه های او ، ایمپلنت انجام شود. البته در طول درمان بیمار باید همکاری کامل با دندانپزشک متخصص ایمپلنت را داشته باشد و دکتر نیز جراحی ایمپلنت را برای او در شرایط خاص تری انجام دهد زیرا در افرادی که دارای دیابت هستند زخم های آن ها سخت تر درمان می شود و درمان استخوان اطراف پایه ایمپلنت در این افراد به زمان و مراقبت بیشتری احتیاج دارد .

همچنین افرادی که دارای دیابت هستند ، بعد از انجام جراحی ایمپلنت باید در ضدعفونی و مراقبت از زخم خود کوشا باشند.

همچنین در افرادی که دیابت و میزان قند خون آن ها کنترل نشده است ، امکان ابتلا به بیماری های لثه در آن بیشتر است. بیماری های لثه در ابتدا مشکلی در درمان ایمپلنت به وجود نمیاورد اما اگر این بیماری لثه پیشرفته باشد ، باعث تحلیل لثه و ایجاد فواصلی بین دندان ها و لثه می شود. همین علت سبب لق شده دندان ها می شود . اگر بخواهند در این زمان درمان ایمپلنت را آغاز کنند ابتدا فرد باید درمان لثه را انجام دهند.

همچنین اگر درمان ایمپلنت ، توسط متخصص ایمپلنت انجام شود امکان موفقیت درمان تا حد بسیار زیادی بالا می رود . در افرادی دارای دیابت های تحت کنترل و نوع دوم هستند ، می توانند درمان ایمپلنت را انجام دهند و موفقیت درمان ها بسیار بالا  می باشد . البته شایان ذکر است، افرادی که دیابت آن ها کنترل نشده است و نوع اول هستند ، امکان شکست درمان آن ها بالا می رود اما برای ایمپلنت می توانند با پزشک متخصص ایمپلنت برای درمان ایمپلنت مشورت کنند.

مشاوره برای ایمپلنت در افراد دیابتی

برای گرفتن مشاوره با متخصص ایمپلنت و قیمت ایمپلنت با شماره زیر تماس بگیرید.

  • 09397777221

Post a comment

Your email address will not be published.

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved