متخصص ارتودنسی

مقاله اصلی متخصص ارتودنسی :

متخصص ارتودنسی 

متخصص ارتودنسی

 

متخصص ارتودنسی ممکن است برخی از مراجعه کنندگان به دندانپزشکی برای رفع مشکلات فک و دندان به متخصص ارتودنسی ارجاع داده شوند. همان طور که می دانید ارتودنسیت ها به شکل تخصصی تر در زمینه ی دهان و دندان فعالیت کرده و اولویت آن ها صاف کردن دندان های غیر طبیعی و درمان فک های ناهنجار و گشودگی کام است.

زمانی که فرد به متخصص ارتودنسی ارجاع داده می شود اولین سوالی که برای بیمار پیش خواهد آمد این است بهترین متخصص ارتودنسی چه خدماتی را ارائه خواهد داد.

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران در کدام نقطه است. شما می توانید برای مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی دارای فلوشیپ به متخصص ارتودنسی در غرب تهران مراجعه کنید. کلینک دندان پزشکی تخصصی تجریش می تواند برای مشکلات افراد بهترین متخصص ارتودنسی در تجریش را به شما معرفی کند.

شما در هر نقطه ی تهران که زندگی می کنید می توانید به دندانپزشک ارتودنسیت دسترسی داشته باشید به عنوان مثال می توانید چند نمونه را مورد بررسی قرار دهید.

در حال حاضر افراد می توانند برای رفع مشکلات فک و دهان به متخصص ارتودنسی در شمیرانات، متخصص ارتودنسی در تجریش و متخصص ارتودنسی در منطقه 1 مراجعه کنند.

دندان پزشک عمومی یا متخصص ارتودنسی

تفاوت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک عمومی در چیست؟ ممکن است شما نیز جزو آن دسته از افراد باشید که از این دو واژه به شکل متناوب استفاده کنید. اما واقعیت در این است که حوزه ی فعالیت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک متفاوت است.

در همین ابتدای امر باید اذعان کنیم که متخصص ارتودنسی دندانپزشک است اما دندانپزشک عمومی نمی تواند یک متخصص ارتودنسی باشد. دلیل این امر آموزشی است که متخصص ارتودنسی برای ارائه ی خدمات مربوط به تخصص خود گذرانده است.

هر دندانپزشک به شکل طبیعی مدت چهار سال تحصیل می کند و آموزش های لازم را برای درمان دندان، لثه، اعصاب دندان خواهد دید. اما متخصص ارتودنسی دو تا سه سال دیگر به تحصیل پرداخته و به شکل تخصصی به درمان مشکلاتی نظیر دندان های ناهنجار، اضافی، شکاف دیاستما، جراحی فک های ناهنجار و مشکلاتی از این قبیل بپردازد.

در صورتی که افراد در سنین پایین به متخصص ارتودنسی ارجاع داده شوند نتیجه ی مناسب تری را دریافت خواهند کرد.

Post a comment

Your email address will not be published.

  1. سلام ببخشید متخصص ارتودنسی مرکز شما چه کسی هستند؟ چه روزهایی در کلینیک تشریف دارن؟

      • mehdi
      • اکتبر 26, 2020

      سلام عرض ادب خدمت شما لطفا با شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید مشاورین ما بصورت کامل پاسخگو هستند. باتشکر از توجه شما

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved