برند ایمپلنت

معرفی بهترین برند ایمپلنت هر کشور + قیمت

ایمپلنت دندان امروزه یکی از بهترین روش های جایگزین برای دندان های از دست رفته است ، اما در میان انبوهی از برند ایمپلنت انتخاب یکی از آنان قطعا نیاز به تحقیق و برسی دقیق دارد .

در این مقاله سعی شده تا با معرفی انواع برند ایمپلنت ،شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

بدانید

امروزه برند های ایمپلنت فراوانی در این حوزه فعالیت می کنند که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. دو مقوله هزینه ایمپلنت و کیفیت ایمپلنت نقش اصلی برای انتخاب می باشد. هم اکنون ایمپلنتهای ساخت کشور کره جنوبی و سوئیس در ایران طرفداران بسیاری دارد و مراحل کاشت و نگهداری بسیار ساده تری نسبت به سایر برندها داشته و احتمال پس زدن آن توسط لثه در حد صفر می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی
مطمئناً قیمت ایمپلنت سوئیسی از قیمت ایمپلنت کره ای بالاتر است و کیفیت، ماندگاری و استحکام بیشتری دارد.

مشاوره با متخصص و دندان پزشک می تواند بزرگترین کمک برای شما باشد. از کشور های مطرح در زمینه تولید ایمپلنت دندان در سطح جهان می توان سوییس، کره جنوبی، آمریکا را نام برد. هر کدام از این کشور ها دارای برند های صاحب نام و بزرگی در زمینه تولید ایمپلنت هستند.

برای پیگیری از میزان کیفیت و درصد محبوبیت هر مدل از ایمپلنت ها می توانید با دندان پزشک خود مشورت کنید.

انواع ایمپلنت دندان

حال به سراغ معرفی برند های مطرح ایمپلنت دندان در کشور های مختلف می پردازیم :

برند ایمپلنت سوییسی

برند ایمپلنت IHDE

یکی از برند های سوییسی قدیمی در زمینه دندان همین IHDE است که ابتدا در برلین آلمان توسط دکتر کلاوس آیهده در سال 1954 بنیان گذاری شد و پس از جا به جایی در سال های بعد در چندین نقطه اروپا از جمله سوییس ، شعبات متعددی تأسیس کرد. قیمت و کیفیت آن نسبت به سایر برند های ایمپلنت دندان خوب و معقول است.

برند ایمپلنت Straumann

برند اشترومن از کمپانی Iti از معروفترین و قدیمی ترین برند های جهان است که تأسیس آن به سال 1954 توسط دکتر اشترومن بر می گردد. از دهه 80 در زمینه دندان پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده اند. از خصوصیات بارز آن کیفیت فوق العاده در طراحی و ساخت ایمپلنت ها است. هزینه ایمپلنت های این برند نسبت به برند های معمولی بسیار بالاتر است که آن هم به علت کیفیت بسیار بالای محصولات است. در صورتی که کیفیت برایتان در اولویت قرار دارد استفاده از این برند پیشنهاد می شود.

قیمت ایمپلنت اشترومن

برای مشاهده قیمت انواع این ایمپلنت به لینک زیر مراجعه کنید.


قیمت ایمپلنت


برند  ایملپنت Sic

یکی از برند های تقریباً تازه تأسیس در زمینه ایمپلنت برند Sic می باشد. کیفیت محصولات آن ممکن است به اندازه ایمپلنت های برند اشترومن بالا نباشد اما به همان نسبت نیز هزینه کمتری دارد و نسبت به سایر برند های اروپایی، کیفیت و قیمت معقولانه می باشد.

برند ایمپلنت SPI

شرکت سوییسی Thommen Medical که سازنده ایمپلنت های SPI است که به کیفیت و دقت بالای ایمپلنت هایش معروف است. رنج قیمتی این ایمپلنت ها کمی بالاست.


برند ایمپلنت کره ای

برند SEWONMEDIX

برند Sewonmedix یکی از برند های معروف کره ای در زمینه ایمپلنت می باشد که از سال 2000 فعالیت خود را شروع کرده است. سطح بالای کیفیت ایمپلنت های این برند در حال حاضر با برند های مطرح اروپایی و آمریکایی مقایسه می شود.

برند Snuc

یکی دیگر از برند های ایمپلنت کره ای شناخته شده که در سال 9719 تاسیس و در سال 2005 وارد حوزه ایمپلنت دندان شدند برند Snuc است. در حال حاضر یکی از برند های خوب در زمینه ایمپلنت دندان به شمار می آید که قیمت های آن نیز به نسبت مناسب است.

برند NeoBiotech

حال می رسیم به سراغ ایمپلنت کره ای NeoBiotech که با نام CMI هم شناخته می شود. این نوع ایمپلنت کره ای دارای کیفیت نسبتاً مناسبی می باشد که قیمت ارزانی هم نسبت به ایمپلنت های اروپایی دارد. از لحاظ تنوع قطعات پروتزی نیز همواره در حال پیشرفت است.

برند DIO

برند کره ای DIO در ایران از خدمات خوبی برخوردار است اما از نظر راحتی کار برای دندان پزشکان مشکلاتی دارد که پس از تولید محصول جدیدی با نام UF ضعف های این برند تا حدودی بر طرف شده اند و قابل مقایسه با محصولات اروپایی و آمریکایی شده است. در حال حاضر این برند یکی از گران ترین ایمپلنت های کره ای در ایران به حساب می آید.

برند AnyRidge

برند کره ای AnyRidge محصولی از شرکت مگاژن است و از قیمت و کیفیت پایین تری نسبت به ایمپلنت های اروپایی برخوردار است. به طور کل بخواهیم در نظر بگیریم کیفیت ایمپلنت های کره ای از ایمپلنت های اروپایی ضعیف تر است اما هزینه های پایین تر آنها برای کسانی که توانایی مالی آنچنان بالایی برای پرداخت ندارند بسیار مناسب خواهد بود.

برند Anyone

از دیگر برند های شرکت کره ای مگاژن که در زمینه ایمپلنت دندان فعالیت می کنند، برند Anyone می باشد. کیفیت و قیمت نسبتاً متناسب این ایمپلنت ها آنها را در سطح جهان محبوب کرده است.


در خواست مشاوره رایگان دندان پزشکی

مشاوره رایگان می باشد و باعث مسرت است که بتوانیم برای شما در انتخاب نوع درمان و زیبایی کمک نماییم.

fast request
Posted in
ایمپلنت

Post a comment

Your email address will not be published.

  1. دهن ادمو درست میکنن جیبو سرویس :D ولی دور از شوخی خوب بود من راضیم از کلینیک و بهداشتشون

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved