ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری

کسانی که دندان های خود را از دست داده اند و می خواهند که در اولین فرصت ممکن آن ها را جایگزین نمایند. ایمپلنت فوری دندان معمولاً راه حل مناسبی است. بسیاری از دندان پزشکان ایمپلنت فوری را پیشنهاد می دهند که با استفاده از تکنیک های پیشرفته برای کاشت و به صورت تقریباً آنی ، ایمپلنت دندان را در جای خود قرار می دهند.

میتوان با اطمینان گفت نزدیک به 95 درصد بیماران از انجام این عمل رضایت داشته اند.

این پروسه بسیار بستگی به این دارد که ایمپلنت ها در جای مناسب و به نحوی قرار گیرند که در طول زمان بهبودی از جایشان تکان نخورند.

هرچند که ایمپلنت ها به همراه ترمیم های جدیدی بعد از جراحی قرار می گیرند ، اما با این وجود باید با استخوان فک پیوند برقرار کنند و حتی کوچکترین حرکتی ممکن است به مداخله این روند منجر شود.

ایمپلنت فوری چیست
در ایمپلنت فوری ، با استفاده از بریج های محافظ ایمپلنت ، ایمپلنت های دندان به طور مؤثری در جای خود توسط بریج قفل می شوند و امکان حرکت را به حداقل می رسانند. در هنگام استفاده از این تکنیک برای بازیابی یک دندان ، تاج محافظ ایمپلنت به شکلی ساخته می شود که بر خلاف موارد دندان پزشکی نباشد. برخی مواقع از ایمپلنت های قطر کوچک برای ایمپلنت های فوری استفاده می شود.

شاید به نظرتان این نوع ایمپلنت بسیار کامل و بی نقص به نظر برسد ، اما این طور نیست. ولی ابتدا اجازه دهید به سراغ مزایای آن برویم.


مزایا ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری دندان

ایمپلنت فوری دندان

  • زمانی که این عمل به طور موفقت آمیز به سر انجام برسد میزان زیادی از سطح رضایت بیمار را به دنبال خواهد داشت زیرا او عمل ایمپلنت و دندان جدیدش را همزمان در یک روز به دست خواهد آورد.
  • در صورت ایمپلنت فوری بیمار نیازی به استفاده از محافظ ایمپلنت ناخوشایندی که باید در طول بهبودی ایمپلنت باید مورد استفاده قرار گیرد ، ندارد.
  • این درمان بسیار مناسب برای افرادی است که به هیچ وجه طاقت نداشتن دندان را برای بازه طولانی ندارند.
  • بیماران می توانند خیلی زود پس از طی شدن دوره بهبودی و بدون کمترین میزان ناراحتی غذا بخورند و صحبت کنند. این تکنیک هنوز در حال پیشرفت و توسعه است و برای موفقیت های طولانی مدت تضمین شده نیست.

معایب ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری

نکته
استفاده از تکنیک ایمپلنت فوری نمی تواند میان بری برای دور زدن روند برقراری پیوند با استخوان فک شما بسازد. این پروسه باید همچنان برقرار باشد و نمی تواند عجله ای انجام شود.

زیرا بدن نیاز به زمان برای تولید سلول های استخوانی جدید برای نگه داشتن ایمپلنت در جای خود دارد. بیمار باید در طول دوره بهبودی کاملاً مراقب باشد که کوچکترین تکان و فشاری به ایمپلنت وارد نکند که منجر به حرکت آن شود.

مدت زمان مراقبت از ایمپلنت فوری
این دوره ممکن است ،سه الی شش ماه طول بکشد. در طول این مدت برای بیمار بهتر است به رژیم غذایی خوراکی های نرم رو بیاورد و از خوردن مواد غذایی سفت و سخت به شدت پرهیز نماید. این روند نیز 6 الی 8 هفته ممکن است طول بکشد. در صورت عدم رعایت این موارد ممکن است ایمپلنت از جای خود حرکت کند که منجر به بالا رفتن احتمال شکست درمان می شود.
به طور معمول، ترمیمی هایی که به همراه ایمپلنت دندان بعد از جراحی چسبیده می شوند ، موقتی هستند . تا زمان برقراری پیوند با استخوان پایدار خواهند بود و پس از انجام پیوند باید با ترمیمی های محکم تر و مقاوم تری جایگزین شوند.

در کنار این موارد باید در نظر داشته باشید که این عمل برای همه افراد مناسب نیست و باید احساسات داشتن ایمپلنت به صورت یک روزه را کنار بگذارید چون ممکن است این عمل برایتان مناسب نباشد. همچنین که این عمل بسیار حساس و تکنیکی است و مهارت بالای دندان پزشک را نیز می طلبد. که میتوان با استفاده با مراجعه به پزشک ماهر و متخصص درصد احتمال وقوع خطا را کاهش داد.


ایمپلنت فوری در تهران

برای دریافت قیمت روز با شماره زیر تماس بگیرید

021-22740004

درخواست مشاوره و ویزیت رایگان

شماره موبایل خود را در فرم زیر قرار دهید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
fast request
Posted in
ایمپلنت

Post a comment

Your email address will not be published.

    • ali
    • دسامبر 10, 2020

    متشکرم از توضیحات

  1. من هم ایمپلنت فوری در دهانم دارم و هم مینی ایمپلنت واقعا تفاوتی حس نمیکنم

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved