همه ی افراد ممکن است به دلایل مختلف اعم از پوسیدگی و ضربه دندان های خود را از دست بدهند و  دندان ها در جویدن ، تکلم و زیبایی به طور مستقیم تاثیر گذار هستند. به همین علت از دست دندان آن برای هیچکس خوشایند نمی باشد. درمان های مختلفی برای دندان های از دست رفته وجود دارد که بهترین آن ها ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان در مقایسه با سایر درمان های رقیب خود دارای بیشترین استحکام و طول عمر می باشد.

ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود ؟

برای شروع درمان ایمپلنت دندان ابتدا باید به پیش یک متخصص ایمپلنت مراجعه کنید تا وضعیت استخوان و دهان شما به طور کامل بررسی شود و طرح درمان مناسب به شما ارائه شود. سپس نوبت به انجام جراحی ایمپلنت دندان می رسد. متخصص ابتدا برش کوچکی در لثه شما ایجاد می کند تا به استخوان فک شما دسترسی پیدا کند. سپس سوراخ کوچکی در استخوان فک شما ایجاد می کند تا بتواند پایه ایمپلنت را در درون فک شما قرار دهد.
پس از قرار دادن پایه در درون فک ، مدت زمانی لازم است تا این پایه به استخوان فک شما جوش بخورد و این مدت زمان بسته به وضعیت استخوانی شما متفاوت است. پس از جوش خوردن پایه ایمپلنت ، شما برای انجام قالب گیری به پیش متخصص ایمپلنت خود می روید و پس از آماده شدن روکش های توسط لابراتور ، به همراه اباتمنت بر روی پایه ایمپلنت شما قرار داده می شود و درمان شما به اتمام می رسد.

فیلم ایمپلنت دندان واقعی

 

در فیلم ایمپلنت دندان قرار شده در بالا ، جراحی ایمپلنت دندان بدون سانسور برای شما قرار داده شده است. در این ویدیو به علت نمایش جراحی واقعی ممکن است تماشای آن برای همه مناسب نباشد. 
متخصص ایمپلنت در این فیلم با مته سوراخ کوچکی در درون استخوان فک ایجاد می کند و سپس پایه ایمپلنت را در درون فک قرار می دهد. لازم به ذکر است در انجام این جراحی از سرجیکال گاید استفاده شده است. سرجیکال گاید به کمک عکس های cbct ساخته می شود و تمامی موارد مورد نیاز برای جراحی در آن محاسبه می شود و سرجیکال گاید امکان جراحی ایمپلنت با کمترین خونریزی و بالاترین دقت به متخصص ایمپلنت را می دهد.

فیلم ایمپلنت دندان فک پایین

 

در ویدئو آماده شده در بالا مناسب برای افراد است که می خواهند فیلم ایمپلنت کامل فک بالا و یا فک پایین را مشاهده کنند. در این ویدئو فرد شبیه سازی شده دارای بی دندانی کامل در فک پایین می باشد که برای او درمان اوردنچر انجام می شود. در این درمان ابتدا پایه های ایمپلنت در درون فک قرار می گیرد و سپس دست دندان بر روی آن قرار می گیرد. این دست دندان ها می توانند به صورت ثابت یا متحرک باشد.
این درمان رقیب اصلی دست های مصنوعی سنتی هستند که در این درمان دیگر لقی های سابق را نداشته و سبب تحلیل لثه فرد نمی شود.

فیلم ایمپلنت دیجیتال

 

امروزه تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت می باشد و درمان ایمپلنت های دندانی را نیز دسخوش تغییر کرده و سبب به وجود آمدن ایمپلنت های دیجیتال شده است. در درمان ایمپلنت های دیجیتال به کمک عکس های ایمپلنت و شبیه سازی سه بعدی ،  جراحی به صورت حداقل برش انجام می شود. جراحی به صورت حداقل برش سبب حداقل درد و  خونریزی می شود و عوارض ایمپلنت دندانی به کمترین حد خود می رساند.
همچنین ایمپلنت های دیجیتال دقت درمان را بسیار بالا می برند و به همین دلیل امکان شکست درمان را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

فیلم ایمپلنت فوری

 

در ویدئو آماده در بالا فیلم ایمپلنت دندان اسیاب را نشان می دهد که به صورت فوری انجام شده است. ایمپلنت های فوری از نظر ساختار تفاوتی که ایمپلنت های معمولی دارند، این است که با سرعت بیشتری به استخوان فک جوش می خورند. طول درمان در ایمپلنت های فوری بسیار کمتر می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد این درمان را برای ایمپلنت دندان جلو خود ترجیح می دهند تا زیبایی آن ها با سرعت بیشتری بازیابی شود. انیمیشن ایمپلنت دندان بالا می توانید مراحل ایمپلنت دندان را به صورت بسیار خلاصه مشاهده کند.
کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved