اجزای ایمپلنت

ابتدا اینجا کلیک کنید و مقاله ی کامل درباره ایمپلنت ، مراقبت های ایمپلنت و مزایا ایمپلنت را بخوانید.

اینجا کلیک کنید ، تا به صورت آنلاین هزینه ایمپلنت شما را حدودی حساب کنیم.

اجزای ایمپلنت

اجزای ایمپلنت

در تصویر بالا اجزای ایمپلنت به طور کامل برای شما مشخص و نمایش داده شده است که قصد داریم کمی درباره ی اجزای ایمپلنت برای شما توضیح دهیم .

ایمپلنت از سه بخش تشکیل شده است  :

پایه ایمپلنت ( فیکسچر)

اباتمنت

روکش دندان

 

پایه ایمپلنت : ( فیکسچر)

فیکسچر

فیکسچر

فیکسچر چیست ؟

این پایه توسط دکتر متخصص به وسیله جراحی درون فک شما قرار می گیرد و باید بعد از گذشت مدتی طول می کشد تا به استخوان فک به خوبی جوش بخورد .

این پایه هایی ایمپلنت نام دیگر آن ها فیکسچر است که از جنس تیتانیوم بوده و سازگاری بالا با بدن و شباهت زیادی با استخوان فک دارد که با آن به خوبی جوش بخورد.

پایه ایمپلنت تقریبا همان نقش ، ریشه دندان را ایفا میکنند و استحکام دندان را حفظ می کند.

 

 

اباتمنت ایمپلنت :

اباتمنت ایمپلنت

اباتمنت ایمپلنت

اباتمنت ایمپلنت

واسطه ی بین تاج دندان و پایه ایمپلنت است .

اباتمنت بر روی فیکسچر قرار گرفته و تاج دندان روی آن قرار می گیرد و وظیفه نگهداری و محافظت از تاج دندانی را برعهده می گیرد.

اباتمنت ها از لحاظ ساختاری به سه دسته تقسیم می شوند :

پیچی

سیمانی

اور دنچری

اباتمنت ایمپلنت

همچنین اباتمنت های زاویه دار از 0 تا 25 موجود است که اگر پزشک متخصص موفق به قرار دادن عمودی ایمپلنت نشد ، از این اباتمنت های استفاده کند.

 

 

 

 

 

تاج ایمپلنت :

روکش ایمپلنت

روکش ایمپلنت

تاج ایمپلنت که به آن روکش یا پروتز نیز گفته می شود ، بر روی اباتمنت قرار می گیرد و نقش ظاهری دندان را بر عهده می گیرد .

از آنجایی که در ظاهر فقط ، تاج ایمپلنت دیده می شود برای حفظ زیبایی هر چه بیشتر لبخند ، باید از روکش های شفاف و رنگ دندان در کنار استحکام بالا استفاده کرد.

از انواع این روکش های می توان به روکش های زیرکونیا و روکش های pfm  اشاره کرد .

روکش های زیرکونیا روکش هایی تقریبا تمام سرامیک هستند که بخش مرکزی آن ، از عنصر زیرکونیوم ساخته شده است . این روکش های دارای رنگ و شفافیت بسیار خوبی و استحکام بالا هستند .

روکش های  pfm روکش هایی از ترکیب فلز و چینی هستند که فلز آن بخش استحکام و چینی بخش زیبایی و ظاهر را بر عهده می گیرد که ترکیب این دو ، استحکام و زیبایی به صورت یکجا برای شما به ارمغان می آورد.

 

ویدیو درباره اجزای ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی تجریش برای حفظ آرامش بیماران در تمام مراحل درمان سعی در ایجاد فضایی آرام و بسیار زیبا با تفکیک بخش های درمانی جداگانه نموده است. علاوه بر این کلینیک تجریش از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشد تا تمام بیماران از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا شخصی به این مرکز تشریف بیاورند.
پرداخت اقساط تمامی هزینه ها بدون بهره - حتی بدون چک می باشد.

مشاوره و ویزیت رایگان : درمان عمومی و زیبایی دندان

ویزیت تخصصی رایگان توسط دکتر متخصص هر بخش صورت می گیرد. و به شما طرح درمان داده خواهد شد. اگر دندان های شما نیاز به جرم گیری و یا ترمیم داشته باشد. به شما اعلام خواهد شد. در صورت نیاز به پیوند استخوان لثه جهت ایمپلنت، توسط متخصصین لثه صورت خواهد گرفت.

فرم درخواست مشاوره و ویزیت

Reservation Form

© 2024 Tajrish Clinic. All Rights Reserved